جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال فرهاد در انتظار نتایج نکونام
سرخط خبرها

دستور برگزاری بازی بدون حضور بانوان از تهران صادر شد | ۱۳۰ هزار نفر در صف خرید بلیت مسابقه

  • کد خبر: ۱۰۳۲۹۶
  • ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۷
دستور برگزاری بازی بدون حضور بانوان از تهران صادر شد | ۱۳۰ هزار نفر در صف خرید بلیت مسابقه
مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی گفت: دستور برگزاری بازی تیم ملی فوتبال ایران برابر لبنان بدون حضور بانوان از تهران صادر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، علی اکبر هاشمی‌جواهری پس از دیدار ایران و لبنان در خصوص علل عدم حضور بانوان در ورزشگاه امام رضا (ع) در جمع خبرنگاران عنوان کرد: خوشحالم که اتفاق خوبی در خراسان رضوی شکل گرفت و با برد و صعود مقتدرانه تیم ملی ایران بر مذاق فوتبال‌دوستان خوش آمد. تعداد حضور هواداران و جزئیات اینگونه مسابقات با نظر فدراسیون فوتبال بوده است. علی‌رغم اینکه اخبار مختلفی در رابطه با حضور تماشاگران و تعداد حاضرین در ورزشگاه وجود داشت، اما ما و شورای تامین مجری دستوراتی بودیم که از تهران ابلاغ می‌شد. در آخرین لحظات نیز دستور آمد که دیدار ایران و لبنان بدون حضور بانوان برگزار شود.

وی افزود: مشهد اگر چه نمره بالایی برای میزبانی از این دیدار ملی کسب نمی‌کند، اما نمره قبولی را کسب خواهد کرد. دیدار ایران و لبنان تا روز شنبه، ۶ فروردین ماه قرار بود بدون حضور تماشاگران برگزار شود. تمام مقدمات حضور تماشاگران از روز شنبه با مجوز ستاد کرونا آغاز شد.

مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی تصریح کرد: در ابتدا دستور دادند که فقط ۵ هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور داشته باشد، سپس به ۸ هزار نفر و پس از آن برای تکمیل نیمی از ورزشگاه مجوز دادند. به جای اینکه به حواشی بپردازیم باید به صعود مقتدرانه تیم ملی به جام جهانی بپردازیم. این مسئله کمتر برای ایران اتفاق افتاده و صعود ایران در سال‌های قبل با، اما و اگر همراه بود.

هاشمی‌جواهری گفت: ضمن اینکه با توجه به اینکه مشهد به عنوان پایگاه جهان تشیع محسوب می‌شود، برخی از مسائل باید از قبل پیش‌بینی می‌شد. یقین دارم وزارت ورزش و جوانان در آینده برنامه‌هایی دارد که در ورزشگاه امام رضا (ع) شرایط فراهم خواهد کرد تا بازی‌های بین‌اللمللی بهتر از امروز برگزار شود و در مسابقات آتی با آماده‌سازی زیرساخت‌ها شاهد حضور تمام اقشار جامعه در ورزشگاه باشیم.

وی خاطرنشان کرد: هدایت اتفاقات این دیدار از سوی فدراسیون فوتبال بود. آستان قدس و نیروی انتظامی همکاری خوبی داشتند. خوشحالم که هیچ اتفاق خاصی رقم نخورد. حدود ۱۳۰ هزار نفر در انتظار صف خرید بلیط بودند. اگر بلیط فروشی آزاد بود احتمالا ۱۳۰ هزار نفر تمایل داشتند برای تماشای این دیدار به ورزشگاه مراجعه کنند؛ بنابراین با توجه به این تعداد متقاضی بروز برخی از مسائل طبیعی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->